Thursday, June 19, 2008

in malay

Survey in perlu dijawab dalam Bahasa Malaysia.

7 fakta tentang saya :
- saya suka warna hijau, hitam & Ungu
- saya suka membaca
- saya memelihara seekor anjing
- saya sekarang belajar di HELP
-hari jadi saya pada 14th November
- saya beharap saya dapat pergi ke England pada bulan september
-saya pergi ke sekolah antrabangsa pada sekolah menengah

7 perkara menakutkan saya :
- kehilangan orang aku cinta seperti kawan yang berharga
-tempat tinggi
- kegagalan
-pergi ke England
-labah-labah besar
-dirompakkan
-kesakitan teruk

7 lagu buat masa sekarang :-
adakah kamu? ( Cassie )
Lebih baik dalam masa ( Leona Lewis)
Kepanggilan ( Regina Spektor)
Kemulaan Keakhiran ( Spineshank)
Malam Ini ( Fm Static)
Dalam Kehidupan Ini ( Delta Goodrem)
Saya lebih suka berada dalam kecintaan ( Michelle Branch)

7 perkara yang selalu saya sebut :-
really ?
i suppose so
ill think about it
ooooo
serious .....
hmmmm
haihz


7 perkara yang amat bernilai :-
Keluargaku
Kawanku
Komputerku dengan Internet
Ipodku
Bantalku dari kecil hehe
kecil perkara orang buat untuk saya
Kenangan saya

7 “pertama kali” dalam hidup saya :-
keciuman
memandu
pergi ke Africa
pergi ke kawan rapatku rumah selepas 4 tahun
menukar passport baru tanpa ibu atau bapa
pergi minum arak di luar dalam Malaysia
mengalami kesseakan jalan raya semasas memandu kesendirian


7 orang bertuah (JAWAB TAG NI BALIK!)-
Wong Kar Mun
Divya
Gabriel
Jonathan Lin
Yoke han
Semua yang baca Blog ku
...........

No comments: